Firma przyjazna Klientowi
Otrzymaliśmy wyróżnienie za najwyższą jakość relacji z Klientami. „Firma Przyjazna Klientowi" to ogólnopolski program certyfikacyjny, organizowany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Program efektywnie weryfikuje satysfakcję Klientów i poziom jakości obsługi Klienta. Godło przyznawane jest w wyniku niezależnych badań, przeprowadzonych wśród Klientów firmy, obejmujących cztery obszary: zadowolenie Klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi, prawdopodobieństwo rekomendacji.
Enea wyróżniona za wysokie standardy przejrzystości
Enea została wyróżniona w swojej branży w projekcie Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych „Analiza ESG spółek w Polsce”, które analizuje raportowanie danych pozafinansowych. Zostaliśmy również zaliczeni do grona 30 spółek giełdowych o najwyższej transparentności i przejrzystości komunikacji danych pozafinansowych w zakresie raportowania
The Best Annual Report 2013
To był rok nagród za naszą komunikację wyników rocznych. Nie tylko otrzymaliśmy wyróżnienie za prezentację danych pozafinansowych, ale prestiżowym konkursie „The Best Annual Report 2013”
Wśród najważniejszej setki
Zajęliśmy 26. miejsce w rankingu 100 największych firm w Polsce, przygotowanym przez magazyn biznesowy Forbes (edycja 2014). Ranking ten jest publikowany co roku w oparciu o wskaźnik przychodów.
Lider Świata Energii
Nasza praca wewnętrzna dotycząca przekształceń w Grupie została dostrzeżona na rynku. Prezes zarządu Enea Krzysztof Zamasz, otrzymał tytuł Człowieka roku 2013 i statuetkę Lidera Świata Energii w ramach XIX Konferencji Energetycznej EUROPOWER.
Rozważna firma
Certyfikat „Rozważna firma” otrzymała Enea Logistyka. To potwierdzenie prowadzenia biznesu zgodnie z normami opisanymi w Kanonie Dobrych Praktyk Rozważnych Firm. ,,Rozważna Firma” to nie tylko certyfikat, ale też nowoczesna platforma zapewniająca stały dostęp do wiedzy i narzędzi umożliwiających kompleksowe zarządzanie należnościami oraz ochronę przedsiębiorstwa przed nierzetelnymi kontrahentami.