Narzędzia strony
Mapa interesariuszy
WYBIERZ BUDYNEK I DOWIEDZ SIĘ JAK KOMUNIKAUJEMY SIĘ Z NASZYMI INTERESARIUSZAMI
KANAŁY KOMUNIKACJI
KONTAKTY BEZPOŚREDNIE
- Kontakt bezpośredni poprzez Biura Obsługi Klienta
- Infolinia dla Klientów
- Badania satysfakcji Klientów
- Spotkania i wydarzenia organizowane dla kluczowych Klientów biznesowych
MEDIA ONLINE
- Specjalne zakładki na stronie www.enea.pl dedykowane różnym Klientom, np. „Energia dla domu”, „Energia dla biznesu”
- Forum Klienta na stronie www.enea.pl, czaty, blogi
- Kanał ENERGIA NEWS www.elko.com.pl
- Edukacja ekologiczna Klientów poprzez akcję „W kontakcie z naturą” i dedykowany jej portal edukacyjno-społecznościowy www.wkontakcieznatura.pl
RAPORTY I PUBLIKACJE
- Raport roczny
- Raport CSR
KANAŁY KOMUNIKACJI
KONTAKTY BEZPOŚREDNIE
- Bezpośrednie spotkania i współpraca z przedstawicielami społeczności lokalnych
- Udział pracowników Grupy Kapitałowej ENEA, w tym ENEA S.A., w działaniach na rzecz społeczności lokalnych w ramach wolontariatu pracowniczego
- Prelekcje i udział w wydarzeniach branżowych oraz dedykowanych społecznej odpowiedzialności biznesu
MEDIA & ONLINE
- Komunikacja poprzez media ogólnopolskie i lokalne
- Strona www.enea.pl, w tym rozbudowana zakładka dedykowana społecznej odpowiedzialności biznesu, celom strategicznym ENEA S.A. w tym obszarze oraz sposobom ich realizacji
- Profil na Facebooku dedykowany edukacji ekologicznej
RAPORTY I PUBLIKACJE
- Raport zaangażowania społecznego
- Raport CSR
KANAŁY KOMUNIKACJI
KONTAKTY BEZPOŚREDNIE
- Badania satysfakcji pracowników
- Spotkania, szkolenia, wyjazdy integracyjne
- Współpraca ze związkami zawodowymi
- Spotkania i newslettery TOP 300
- Program wolontariatu pracowniczego
MEDIA & ONLINE
- Intranet
- Newslettery
- Informacje przez radiowęzeł
RAPORTY I PUBLIKACJE
- Raport roczny
- Raport CSR
- Raport zaangażowania społecznego
KANAŁY KOMUNIKACJI
KONTAKTY BEZPOŚREDNIE
- Bezpośrednie spotkania, udział w lokalnych wydarzeniach
- Przedstawiciele ENEA S.A. biorą aktywny udział w pracach powołanej przez wojewodę wielkopolskiego grupy roboczej, której celem jest identyfikacja istotnych potrzeb społecznych oraz planowanie działań na rzecz ich realizacji
- Konferencje
MEDIA & ONLINE
- Kanał ENERGIA NEWS www.elko.com.pl
- Biuletyn pt. „Energetyczny samorząd”
- Strona internetowa
RAPORTY I PUBLIKACJE
- Raport zaangażowania społecznego
- Raport CSR
KANAŁY KOMUNIKACJI
KONTAKTY BEZPOŚREDNIE
- Biuro Relacji Inwestorskich
- Bezpośrednie spotkania z inwestorami
- Spotkania, np. road show, udział w wydarzeniach i prelekcje podczas nich
MEDIA & ONLINE
- Aplikacje dla relacji inwestorskich, dostępne na urządzeniach iPhone/iPad oraz smartfonach w systemie Android
- Strona internetowav
RAPORTY I PUBLIKACJE
- Raporty bieżące, okresowe
- Raport roczny
- Raport CSR